Le CCOR

Le Centre Culturel Occitan du Rouergue (CCOR) est une association loi 1901, créée en 1979. Le CCOR est agréé au titre de la jeunesse et de l’éducation populaire depuis 1985. Il est affilié à l’Institut d’Etudes Occitanes reconnu d’utilité publique (1949) et d’éducation populaire (1986), dont il constitue le cercle ruthénois.

Lo Centre Cultural Occitan de Roèrgue (CCOR) es una associacion de lei de 1901, creada en 1979. Lo CCOR es agreat al títol de la joventut e de l’educacion populara dempuèi 1985. Es sòci de l’Institut d’Estudis Occitans reconegut d’utilitat publica (1949) e d’educacion populara (1986), que n’es lo cèrcle rodanenc.

 

Objet

  • Promotion, diffusion et défense de la langue et de la culture occitane dans tous les domaines.
  • Animation du Rouergue Occitan à partir de la connaissance, de la compréhension et de l’enrichissement d’une culture occitane passée et présente.

 

Objècte

  • Promocion, difusion e defensa de la lenga e de la cultura occitanas dins totes los domenis.
  • Animacion del Roèrgue Occitan a partir de la coneissença, de la compreneson e de l’enriquiment d’una cultura occitana passada e presenta.

Le CCOR siège au sein de diverses associations (Aveyron Culture, à l’Institut Occitan d’Aveyron…). Il participe avec l’ensemble des associations occitanes aux différentes manifestations de promotion de la langue et de la culture occitane, en Aveyron et ailleurs, notamment aux Assises de la Culture Occitane afin de définir un cadre règlementaire pour le développement de l’occitan dans l’enseignement, les médias, la vie publique… Le CCOR entend aujourd’hui poursuivre et développer ses actions d’animation autour de la culture occitane et capitaliser sur le succès  incontesté de l’Estivada pour faire de l’Aveyron un territoire d’excellence pour la langue et la culture occitane.

Lo CCOR ten sesilha al dintre de maitas associacions (Aveyron Culture, a l’Institut Occitan d’Aveyron…). Participa amb l’ensemble de las associacions occitanas a las diferentas manifestacions de promocion de la lenga e de la cultura occitanas, en Avairon e endacòm mai, notadament a las Assisas de la Cultura Occitana per fin de definir un encastre reglamentari pel desvolopament de l’occitan dins l’ensenhament, los mèdias, la vida publica… Lo CCOR vòl uèi perseguir e desvolopar sas accions d’animacion a l’entorn de la cultura occitana e capitalizar sul succès sens parièr de l’Estivada per far d’Avairon un territòri d’excelléncia per la lenga e la cultura occitanas.

 

X